Edit Content

info@tairo.ir

راه ارتباط با ما

 اکسپرس انتری سه ماهه سوم سال 2021: تمرکز بر تجربه کار کانادایی CEC  و کاندیدهای برنامه استانی

اکسپرس انتری سه ماهه سوم سال 2021: تمرکز بر تجربه کار کانادایی CEC و کاندیدهای برنامه استانی

به گزارش پارسی کانادا، به نقل از CICNEWS بر اساس اطلاع رسانی اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اIRCC تمرکز این سه ماهه سوم سال 2021 در خصوص جذب مهاجران خارجی بر این است که تا جایی که امکان دارد بیشتر متقاضیان مهاجرت به کانادا از کاندیداهای اکسپرس اینتری کانادا دعوت شوند.

روند جذب از اکسپرس اینتری کانادا در سه ماهه سوم سال 2021 نسبت به ماه های گذشته اندکی کند شده است. اما در شش ماهه قبل جذب مهاجر زیاد بوده است. با این حال تعداد کمتری از دعوتنامه ها در سه ماهه سوم سال موجب کند شدن جذب مهاجر از طریق اکپسرس اینتری در ماه های منتهی به 2021 شده است.

در طول ماه های جولای، آگوست و سپتامبر، اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) 20981 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس اینتری جهت درخواست اقامت دائم کانادا صادر کرد. این کمترین تعداد دعوتنامه صادر شده از سال 2019 است که IRCC در آن موقع 18000 نامزد دعوت کرده است.

گفته می شود، در 14 سپتامبر تعداد دعوتنامه های درخواست (ITA) صادر شده در سال 2021 از میزان تعداد کل سال 2020 فراتر رفته است . سال گذشته ، IRCC در مجموع 107350 ITA صادر کرد. از آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری در 29 سپتامبر اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا 109،696 دعوتنامه صادر کرده که هنوز سه ماه دیگر تا پایان سال باقی مانده است.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا در مجموع 12 قرعه کشی در سه ماهه گذشته برگزار کرد که هفت مورد از آنها به طور ویژه برای نامزدهای برنامه نامزدی استان (PNP) و پنج قرعه کشی کلاس تجربه کانادایی (CEC) بوده است. اکثریت، حدود 81 درصد از همه دعوت ها به نامزدهای CEC رسید.

هنوز هیچگونه قرعه کشی برای نامزدهای برنامه نیروی کار متخصص  فدرال (FSWP) و برنامه مهاجرتی نیروی فنی – حرفه ای یا تکنسین فدرال انجام نشده است.

IRCC انتظار دارد که CEC منبع اصلی پذیرش مهاجرت در سال 2021 کانادا باشد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *