Edit Content

info@tairo.ir

راه ارتباط با ما

 تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا

کشور کانادا به علت دارا بودن دانشگاه های معتبر ، از نقاط مختلف کشورهای دیگر دانشجویان زیادی ، برای تحصیل عازم کانادا می‌شوند.

بسیاری از دانشگاه‌های کانادا در رنکینگ جهانی جزء دانشگاه‌های برتر هستند. مدرک صادره از دانشگاه‌های کانادا بسیار معتبر است به همین دلیل بسیاری از دانشجویان پس از فارغ‌ التحصیل شدن از دانشگاه کانادا، وارد بازار کار در این کشور می‌شوند.

یکی از مزایای مهم تحصیل در دانشگاه های کانادا کم بودن هزینه نسبت به تحصیل در کشورهای اروپایی است. همچنین فاند تحصیلی کانادا بسیار بیشتر از مبلغی است که دانشگاه‌های اروپایی برای دانشجویان خارجی خود تعیین می‌کنند.

لازم به ذکر است که دانشجویانی که موفق به دریافت فاند تحصیلی نشده باشند می‌توانند از وام دانشجویی کانادا یا وام‌هایی که بانک‌ها به محصلین پرداخت می‌کنند برای طول دوره تحصیل در کانادا استفاده کنند. با وجود تسهیلاتی که در دانشگاه‌های کانادا برای دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته شده است شما به راحتی می‌توانید رشته تحصیلی و دانشگاه مورد‌ نظرتان را در کانادا انتخاب کرده و خود را برای سفر به کانادا آماده کنید. اکثر دانشجویان در طول مدت زندگی در کانادا به واسطه کمک‌هایی که از سوی دانشگاه صورت می‌گیرد و همچنین امکان انجام کار دانشجویی در کانادا، زندگی سختی نخواهند داشت.

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید باید پس از دریافت نامه پذیرش تحصیلی کانادا، برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام نمایید.

خوب است بدانید که تحصیل در مدارس کانادا نیز به معنای ایجاد یک فرصت مناسب برای ساختن آینده فرزندتان محسوب می‌شود. سیستم آموزشی پیشرفته و جامع همراه با بهترین امکانات در مدارس، زمینه را برای تربیت و پرورش کودکان فراهم کرده است. در اکثر مدارس کانادا، تدریس به زبان انگلیسی است اما در ایالت کبک، در بیشتر مدارس، فرانسه زبان هستند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *