Edit Content

anjomanesf1403@gmail.com

راه ارتباط با ما

09102571349

تماس بگیرید

 قانون کار کانادا

قانون کار کانادا

حقوق و مسئولیت های کاری در تمام استان های کانادا به واسطه قانون کار این کشور  تعریف شده است.

به طور کلی، قانون کار در کانادا در مورد موارد زیر اجرا می شود:

  • روابط مدیریت با کارمند، صدور گواهینامه اتحادیه ها، شیوه های کاری ناعادلانه؛
  • سلامت، بهداشت و ایمنی در محل کار؛ و
  • استانداردهای شغلی و استخدامی شامل تعطیلات عمومی و تعطیلات سالانه، ساعت کاری کارمندان، اخراج های ناعادلانه، حداقل دستمزد، روشهای برکناری و مبلغ فسخ قرارداد.

هر گونه استاندارد استخدامی که در مشاغلی که خارج از این بخشها می باشند به طور کلی توسط وزارت کار استان یا منطقه ای وضع می شوند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *